דגן "עקץ" את אקוניס: "מי שרוצה למנוע מדינה פלסטינית צריך לעזור לנו לבנות"

    "אנחנו שליחים של רוב עם ישראל שפעם אחר פעם אומר אמירה ברורה בבחירות"
    איתי גדסי | צילום: אוהד יחזקאלי No Comments on דגן "עקץ" את אקוניס: "מי שרוצה למנוע מדינה פלסטינית צריך לעזור לנו לבנות"

    שר המדע הגיע לביקור בשומרון והכריז: "לא תהיה מדינה פלסטינית" • ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ענה: "מי שרוצה למנוע מדינה פלסטינית צריך לעזור לנו לבנות. אף אחד לא עושה לנו טובה"

    צילום: אוהד יחזקאלי
    "אנחנו שליחים של רוב עם ישראל שפעם אחר פעם אומר אמירה ברורה בבחירות"
    20:48
    21.05.24
    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "מוכנים להסתכן גם למען גופות חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע אופיר אקוניס סייר היום בשומרון יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן. במהלך הסיור – בו הראה דגן לשר את היקף הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית סמוך לישובים ישראלים – התייחס השר לעניין מתווה ״שתי המדינות״ ואמר: ״כאן לא תוקם מדינה פלשתינית. אין עם שמוותר על מולדתו – ואין עם שמוותר על בטחונו".

    אקוניס הוסיף דברים נחרצים: "אם אנחנו לא נהיה כאן, מחבלי החמאס והג׳יהאד ישבו כאן. אני שמח לראות שעמדתי העקבית המתנגדת למתווה שתי המדינות מובנת היום גם בקהילייה הבינ״ל״.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "עקץ" את השר, ואמר: "מי שרוצה למנוע מדינה פלסטינית צריך לעזור לנו לבנות. אף אחד לא עושה לנו טובה. אנחנו שליחים של רוב עם ישראל שפעם אחר פעם אומר אמירה ברורה בבחירות".

    "אנחנו יודעים שלבו של ראש הממשלה במקום הנכון והוא יודע שזו הערובה לציונות ולבטחון מדינת ישראל", אמר דגן, לאקוניס, "אנחנו מצפים מראש הממשלה לאזור עוז מול כל העולם ולצאת לתנופת בנייה. בנייה כאן שווה מניעת מדינה פלסטינית, ציונות ופתרון בעיית הדיור".



    0 תגובות